دوش و چشم شوی سه کنترله اضطراری

(1 بررسی مشتری)

دوش و چشم شوی اضطراری سه کنترله و یکپارچه ساخته شده از فولاد ضد زنگ و با پوشش رنگ الکترواستاتیک قرمز، در مواقع آغشتگی به مواد شیمیایی خطرناک، برای شستشوی بدن فرد مورد استفاده قرار می‌گیرد. این دوش هم بوسیله اهرم متصل به زنجیر دستی و هم بوسیله پدال پایی بطور اتوماتیک عمل نموده و در یک لحظه آب تمام بدن را فرا می گیرد.

توضیحات

دوش و چشم شوی اضطراری سه کنترله چیست؟

دوش و چشم شوی اضطراری سه کنترله و یکپارچه از دسته دوش و چشم شوی اضطراری ساخته شده از فولاد ضد زنگ و با پوشش رنگ الکترواستاتیک قرمز ، در مواقع آغشتگی به مواد شیمیایی خطرناک، برای شستشوی بدن فرد مورد استفاده قرار می‌گیرد.

این دوش هم بوسیله اهرم متصل به زنجیر دستی  و هم بوسیله پدال پایی بطور اتوماتیک عمل نموده و در یک لحظه آب تمام بدن را فرا می گیرد.

چشم شوی متصل به دوش دارای دو نازل شستشو دهنده دارای حفاظ چشمی لاستیکی می باشد. این چشم شوی هم بوسیله اهرم دستی و هم با پدال پایی بطور اتوماتیک شروع به پاشش آب می کند. کل سیستم باید به جریان آب سرد با حرارت تقریبی 8 تا 20 درجه سانتی گراد متصل گردد.

مشخصات فنی دوش و چشم شوی اضطراری سه کنترله

  • ظرفیت آب حدود 20 لیتر در دقیقه
  • فشار 15 پوند بر اینچ مربع در قسمت چشم شوی
  • دارای دو نازل شستشو دهنده
  • مجهز به حفاظ چشمی لاستیکی
  • ارتفاع نقطه پاشش تا کف 195 سانتی‌متر
  • شعاع پاشش 80 سانتی‌متر در ارتفاع 180 سانتی‌متر
  • مقدار دبی خروجی دوش بین 15 تا 110 لیتر در دقیقه
  • دارای اهرم دستی ورودی آب دوش 1 اینچی
  • شیر ضد زنگ با امکان باز و بسته شدن در زمانی کمتر از 1 ثانیه
  • خروجی چشم شوی حدود 10 لیتر در دقیقه

نکات مهم برای نصب دوش و چشم شوی سه کنترله

  1. دوش و چشم شوی اضطراری سه کنترله طبق استانداردها می بایست در فاصله 30- 15 متری از محل کار کارکنان آزمایشگاه قرار داده شوند تا مدت زمان دسترسی به آن با توجه به نوع مواد شیمیایی بیشتر از 10 ثانیه طول نکشد.
  2. همچنین بایستی مانعی بین محل و موقعیت کاری و محل نصب این تجهیزات وجود نداشته باشد و در محلی قرار گیرند که به راحتی قابل مشاهده باشند.
  3. این تجهیزات بایستی تا حد امکان در نزدیکی راه های خروج اضطراری قرار گیرند و محل نصب دوش ها و چشم شوی های اضطراری باید با تابلوی مناسب مشخص شود.
  4. در مورد این محصول توصیه می شود که باید از مقدار زیادی سیال تمیز ، با فشار کم ، برای مدت 15 دقیقه استفاده گردد .

1 دیدگاه برای دوش و چشم شوی سه کنترله اضطراری

  1. دکتر فریماه جعفری

    من برای آزمایشگاهم تو لاهیجان دوش و چشم شوی گالوانیزه گرفتم با توجه به قیمتش کیفیتش خوب بود گفتم دور از انصاف نخوام کامنت بذارم
    ممنون از شرکت رسا تجهیز
    مطمعنا خرید ما از این مجموعه مستمر خواهد بود

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

.